2013. február 22., péntek

FeHoVa 2013


Az utóbbi időben elhanyagoltam a blogolást. Ennek egyetlen oka volt:  a Hungexpo megbízásából idén én szerveztem és vezettem a FeHoVa horgász színpadán és az óriás akváriumon zajló előadásokat, bemutatókat, nyereménysorsolásokat. Nagy kihívás és komoly feladat volt ez, hiszen az ország legpatinásabb, egyben legtöbb látogatót vonzó horgász-vadász kiállítása idén ünnepelte 20. születésnapját.

A Daiwa stand
Nem is akárhogy: a jegyet váltó látogatók a vadász, preparátor, íjász, solymász és afrikai bemutatók, valamint a horgász-programok mellett idén ugyanazzal a belépővel megnézhették a boat-showt és a nemzetközi kutyakiállítást is. A szervezők abban bíztak, csábító lesz a program, és sokan kilátogatnak. Arra kértek, hogy bőséges, emlékezetes programot kerekítsek a horgászok számára.

Az U23-as világbajnok-válogatottunk
A megnyitón beszédet mondott Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, itt épp az akvárium halairól mesélek neki néhány érdekességet.
Számomra ez a kiállítás ebből a belső kameraállásból megmutatta, miért van a magyar horgászsport a világ élvonalában, minden nehézség ellenére.

"A harcsahorgász": Koós Ferenc
Napról napra kaptuk a látogatói létszámra vonatkozó adatokat, vasárnap délután pedig kiderült, hogy  több mint ötvenezer látogató jött el a jubileumi rendezvényre.

A Daiwa-csapat
Rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a kiállítás során, de sok kritika illette a parkolás, bejutás, kijutás menetét, szóval az infrastruktúrán van még mit javítani. Az erőltetett menet miatt én ugyan nagyon keveset láttam az egészből, csak nyitás előtt és zárás után csíptem el egy-egy pillanatot. A Daiwa standon sem tudtam sok időt tölteni, legközelebb majd másként lesz.

A Daiwa mérnöke és az új Exist
Annak külön örülök, hogy két előadást is tarthattam Daiwa-színekben, amelyeken váratlanul segítségemre sietett Taisuke Hasegawa, a Daiwa japán fejlesztőmérnöke, akivel tényleg első kézből informálhattuk az érdeklődőket a bot- és orsófejlesztés új irányairól.

Minden nap többen nyertek remek horgászcuccokat
Bízom benne, hogy mindenki jól érezte magát, nem csalódott a programokban és jövőre is eljön. Addig azonban egy időre a peca veszi vissza a főszerepet a nagybetűs életben és itt a blogon is!!!

Sokunk vágyának tárgya: a főnyeremény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése